„Banner“ yra vienintelis Austrijoje akumuliatorių gamintojas ir gali apsvarstyti sėkmingus 2016/17 (nuo 2016 balandžio 1 d. iki 2017 kovo 31 d.) finansinius metus. Priešingai negu ankstesniaisiais metais, gamyba padidėjo 400 000 vienetų, o paleidimo akumuliatorių pardavimų apimtys išaugo iki 4,5 milijono. Andreas Bawart‘o, bendrasavininkio ir komercijos CEO, nuomone, pagrindinis šios sėkmės veiksnys yra: „Ilgalaikis bendradarbiavimas ir partnerystė su mūsų klientais ir tiekėjais“.
Per šiuos finansinius metus „Banner“ padidino bendrąsias pardavimų pajamas iki 272 milijonų EUR ir tokiu būdu išliko sėkmės kelyje. Be to, su savo „start-stop“ akumuliatoriais įmonė pademonstravo atsakomybės jausmą laikytis išteklius taupančio, tvaraus verslo valdymo, kaip pabrėžia Andreas Bawart‘as: „Su mūsų „start-stop“ akumuliatoriais mes įnešame svarų indėlį į ekologiškas transporto priemones, kurios per metus sutaupo apie 66 milijonus litrų degalų ir neišleidžia į atmosferą 164 000 tonų CO2.“
Verslo sėkmė per į ateitį orientuotus „start-stop“ akumuliatorius
Pardavimo pajamos per praėjusius 2016/17 finansinius metus (nuo 2016 balandžio 1 d. iki 2017 kovo 31 d.) vėl pajudėjo teigiama linkme visų pirma dėl aplinką tausojančių „start-stop“ akumuliatorių. Dėl didžiulės paklausos „Banner“ AGM (Absorbent Glass Mat – absorbcinių akumuliatorių) ir EFB (Enhanced Flooded Battery – pagerintų rūgštinių akumuliatorių) akumuliatorių serijoms, šie didelį potencialą turintys akumuliatoriai jau sudarė trečdalį visų pardavimo apimčių. Andreas Bawart‘as: „Tokiu būdu, „Banner“ įneša svarų indėlį į CO2 emisijos ir degalų suvartojimo mažinimą moderniose transporto priemonėse. Be to, mūsų akumuliatoriai yra visiškai perdirbami, kas aiškiai parodo, jog mes aktyviai praktikuojame tvarumą nuo produkto kūrimo iki jo perdirbimo“.
Aukščiausi apdovanojimai pabrėžia kokybišką prekės ženklo strategiją
Dėl sistemingai plėtojamos prekės ženklo strategijos, kuri naudojama jau 80 metų, „Banner“ dabar yra vieni žinomiausių Europos akumuliatorių. Šį faktą patvirtina ir naujausios skaitytojų apklausos, kurias atliko Vokietijos prekybos žurnalai, tokie kaip „Auto motor und sport“ (Best Brands – Nr. 7/2017) ir „Auto Bild“ (Besten Brands – 2017 balandis). Abejose apklausose „Banner“ užėmė puikią trečią vietą.
„Banner“ atsakas ateities mobilumui
E-mobilumas jau gan ilgą laiką yra vyraujanti diskusijų tema automobilių srityje. Ir vienintelis Austrijos akumuliatorių gamintojas „Banner“ jau žengia šiuo vystymosi keliu ir dabar sistemingai artėja link naujos kartos švino-rūgšties akumuliatorių. Andreas Bawart‘as: „Mes esame didelė e-mobilumo dalis, kadangi kiekvienai e-transporto priemonei vis dar reikia švino-rūgšties akumuliatoriaus jos elektros sistemai maitinti“.
Neskaitant į ateitį orientuotų pradedančių įmonių, šis akumuliatorių gamintojas tiekia savo aukštos kokybės akumuliatorius ir didžiausiems automobilių gamintojams, tokiems kaip „BMW“ grupė. Pavyzdžiui, elektra varomo „BMW i3“ elektros sistema stabilizuojama „Banner“ švino-rūgšties akumuliatoriaus, kuri tiekia energiją 12V įtampos vartotojams automobilyje.
„Banner“ pasikliauja atsakingu bendradarbiavimu
„Banner“ ir toliau koncentruojasi į tolimesnę aplinką tausojančių akumuliatorių technologijų plėtrą. Pavyzdžiui, „Banner“ aukščiausios kokybės AGM ir EFB tipų „start-stop“ akumuliatoriai yra tarp visos pramonės šakos novatoriškų produktų. Andreas Bawart sako: „Esame įsitikinę, kad galime žymiai padidinti šių pažangių akumuliatorių pardavimus. Dar daugiau, ateityje mes ir toliau darysime viską, kas įmanoma, kad ženkliai prisidėtume prie vietos ekonomikos, nes ketiname plėsti gamybos pajėgumus Aukštutinėje Austrijoje“.
Atsižvelgiant į dabartinę darbo rinkos padėtį, planuojama sukurti iki 200 naujų ir patikimų darbo vietų, iš kurių apie šimtas bus naujojoje gamykloje Paschinge, kuriai esame paprašę statybos leidimo. Po naujausio Regiono administracinio teismo sprendimo ir „Banner“ atliktų projekto pakeitimų, daugiau nebebus ginčų dėl statybos leidimų. Andreas Bawart‘as sako: „Todėl aš paprašiau aktyvaus ir atsakingo palaikymo iš vietos mero, pono Mair‘o, o taip pat jo, kaip pirmosios instancijos statybos institucijos, greito pritarimo.“
Oficialus atstovas Lietuvoje - UAB Tobis.