UAB „Tobis“ ir UAB „Lukoil Baltija“ pirmieji Lietuvoje įgyvendino projektą, suteikiantį galimybę prekybos vietoje išsirinkti jo automobiliui tinkančius produktus.
„Mūsų tikslas ne tik gerinti teikiamų paslaugų kokybę, bet siūlyti naujus, efektyvius būdus aptarnauti savo klientus ir teikti jiems tikslią informaciją apie produktus, kuriuos gali įsigyti Lukoil prekybos vietose.“ – nurodo Kęstutis Razgaitis, „Lukoil Baltija“ prekių ir paslaugų pardavimo vadovas.
Siekdamos padėti teisingai apsispręsti „Tobis“ ir „Lukoil“ pasiūlė išeitį – planšetę su specialia programėle padedančia pagal automobilio modelį ir jo pagaminimo metus išrinkti tinkantį produktą. Planšetės sumontuotos „Lukoil“ degalinėse, kuriomis naudotis galės kiekvienas esamas ar būsimas Lukoil klientas. Atsižvelgiant į turimą asortimentą, klientas galės surasti savo automobiliui tinkantį akumuliatorių, aušinimo skystį, tepalus, lemputes, valytuvus ir autokosmetiką. Planšetėje taip pat bus pažymėti produktai, kuriems tuo metu vyksta akcijos. Tinkamas rūpinimasis automobiliu, prailgins jo eksploatacinį amžių ir sukels mažiau problemų.
Šis inovatyvus sprendimas mažmeniniame sektoriuje yra naujas. Panašų projektą yra įgyvendinę tik skandinavai. Tad esame vieni iš pirmųjų aktyviai integruojantys technologines naujoves.
„Pastebėjome, jog didėjantis automobilių unikalumas, apsunkino tinkamų produktų išsirinkimą. Dažnas vairuotojas prie prekių lentynos pasimeta. Nenorėdami prarasti pardavimų, investavome į šį apsisprendimą palengvinantį projektą. Tikimės 20 proc. pardavimų didėjimo.“ – komentavo Renaldas Barauskas, „Tobis“ generalinis direktorius.
UAB „Tobis“ – tarptautinė didmeninės prekybos bendrovė, 23 metus prekiaujanti automobilių eksploatacinėmis priemonėmis, į šį projektą investavo beveik 22‘000 Eur.
UAB „Lukoil Baltija“ – viena stambiausių naftos prekybos bendrovių Baltijos šalyse, į šį projektą investavo beveik 9‘000 Eur.